mandag den 18. maj 2009

Ihh.


Hvis bare det her outfit hang i mit skab lige nu!
Det er både enkelt, neutrale farver, lidt rockchick-agtigt, med noget der ligner nitter, og så med en smule farve i ørene, så kan det vidst ikke gå helt galt. Sidste finish ville dog være hvis man flettede sit hår og lagde det rundt om hovedet som et hårbånd.
Og det hele er fra Vero Moda eller Only, så det er jo ikke i den dyre prisklasse. Men når man sparer op til en to ugers ferie i Frankrig hvor det buner med Soldes (UDSALG! :D) så går det jo ikke ligefrem at man kun render rundt med sølle 10€ på lommen, vel?
Så derfor har jeg sat den helt store besparelse igang (:
Men det er måske ikke så godt at udfordre skæbnen ved at kigge på at masse ting man inderst inden har en så dybdeborende trang til at købe?
Men hvis jeg bare kan styre mig selv, skal det jo nok gå alt sammen. Jeg har dog sat en slags spærring på min konto, ved at aflevere det (ikke helt frivilligt) til min veninde, så jeg ikke kommer til at lave spontane indkøb på nettet.
Der er dog bleven lovet mig, at jeg godt må købe et på gladiator sko fra ASOS :D så hvis der er nogen der ligger inde med en discount code, så please let me know - for jo billigere jo bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar