torsdag den 21. maj 2009

Eh, eh..

Hvis nogen af jer har set Lady Gaga's musikvideoer, har i sikkert også undret jer over hvordan hun laver den flotte sløjfe, som hun nogengange bærer, og som passer lige til hende. Man kan se den i bla. "Pokerface" og "Eh eh".


Så derfor søgte jeg på Youtube. Og nogen af dem er ikke særlig pænt udført, så den eneste jeg fandt der så sådan nogenlunde ud var; http://www.youtube.com/watch?v=Un3WR9TJ2cY&feature=response_watch



Hun snakker godt nok en hel del, men det endelige resultat er faktisk ret pænt. Selvom bagsiden er lidt grim.







Og i "Eh eh" musikvideoen kan man også se hende med kort krøllet hår, som godt kunne friste mig til at ringe til frisøren og få bestilt en tid til mit garn. Men jeg er en kylling, så jeg lader telefonen pænt stå.


Og det der gule ur hun har på (på billedet) ligner det ikke det Trine fra http://www.presenting.dk/ købte, men afleverede tilbage?
Jeg syntes faktisk det er flot, men jeg vil give Trine ret i man skal have den helt rigtige størrelse arm.
Og nu jeg snakker om Presenting, vil jeg bare lige sige at det er en super fed blog, med en masse mode og humor og to personer som har en vildt fed stil. Og det er faktisk en af de blogs jeg glæder mig mest til at læse. Så hvis i ikke har set bloggen før, ville jeg råde jer til at tage et smut forbi, for det er hele oplevelsen værd!


Fortsat god miniferie.

- Marlene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar