lørdag den 23. maj 2009

Igår fristede jeg skæbnen..

.. ved at kigge lidt rundt i Esbjerg by, inden jeg skulle besøge en ven. Det skulle jeg aldrig have gjort!

Jeg havde omkring 1000,- på lommen som jeg har spinket og sparet sammen til min tur til Frankrig. Lad mig bare sige det sådan at jeg kun havde ca. halvdelen tilbage da jeg tog derfra. Not good!

Først skulle jeg bare rundt i H&M og ose lidt, men da jeg først havde fundet tre bluser og en nederdel, blev mine behov størrere og jeg blev mere grådig - jeg måtte have mere! Jeg kom ind i prøverummet med: to nederdele, tre bluser, et par bukser, en blazer, et par shorts og en bikini!

Men da jeg kom ud fra prøverummet igen, kom jeg (heldigvis) lidt til fornuft, så det jeg købte var en nederdel og en bluse, samt en vildt sej halskæde. Det hele har jeg tænkt mig at style med en læderjakke fra KAOS. - dog hver for sig :D men jeg skal bare finde ud af en eller anden måde at få fat i den jakke på, for min skyldfølelse blussede lige pludselig op i mig. Så jeg fik den ikke med hjem /: selvom den var super billig..

Tøj og halskæde fra H&M og produkter fra The Body Shop. Jeg købte også et par bukser - men dem har jeg på nu, så ingen billeder desværre.

- Marlene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar