søndag den 2. august 2009

Savn.


I dag vågnede jeg hos min bedsteveninde S, og vi hyggede os utrolig meget. Lavede negle, så One Three Hill (Jamie is so cute! og ham Peytons x er utrolig lækker! raw) og bare chillaxed. Så godt at se hende igen, vi har været væk fra hinanden i 6 uger, ikke rart når man har så mange minder sammen og igår blev vi næsten taget af politiet :D ikke noget ulovligt, overhovedet ikke. bare noget af det smålige. Men det bliver added til mindelisten!


Lige før skrev jeg med min fætter K, utrolig sød og sjov fyr, men jeg har ikke set ham i over et år da hans forældre er bleven skilt og han bor i en helt anden landsdel. Det er svært at være langt fra familie, og svært når man ikke ved hvad der sker. Jeg savner ham utrolig meget, og håber snart vi skal ses. Det burde da ikke være så svært. Åbenbart.


I morgen skal jeg til centeret med min veninde T, som jeg savner helt vildt, men hendes interesse for at se mig virker en smule falsk, nu må vi se (: Vi skal ind og se Tømmermænd i Las Vegas, giver jer en opdate i morgen.


Så de sidste par dage har og kommer til at handle om genforening. Lækkert (:


- M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar