lørdag den 8. august 2009

nice and easy.


Lige nu sidder jeg bare indenfor og lytter til regnen. Dejligt at jeg lige kunne nå hjem under et tæppe inden det brød ud!

I dag stod jeg rimelig tidligt op (hvis man tænker på at jeg stadig har ferie) nemlig kl 8. Så tog jeg ud til S, og spiste morgenmad og så tog vi til Kolding. Jeg kiggede butikker, og jeg skal efterhånden styrer mig lidt når jeg kommer i nærheden af butikker. Jeg har brugt ALT for mange penge her i ferien, og det er tid til at spare. Så det eneste jeg købte var noget stof, til et DIY projekt jeg har i tankerne. Men det er nu ikke rart at gå rundt i H&M velvidende om at intet af det måtte komme med hjem. Virkelig hårdt!

Så nu sidder jeg bare og kigger alle de flotte ting på copenhagenfashionweek.com, som jeg nok ikke kommer til at eje lige med det samme. Men noget af det er bare smukt! Yum.
- M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar