søndag den 21. juni 2009

iPod!

Jeg fik endelig min iPod i fredags - og gud hvor er den bare dejlig!

Jeg skal lige lære den at kende selvfølgelig - men jeg har fået alle mulige gratis ting fra iTunes over og fuck me om man ikke lige kan få den til at regne en rejseplan ud? og man kan hente gratis arlaopskrifter - og så selvfølgelig en masse spil! :D jeg fatter virkelig ikke at sådan en lille ting kan alt det? men det ender sikkert også med at jeg har så mange ting på at den kommer til at hakke en del, for med 550 sange, 20 billeder, 1 film og 46 programmer så kan det da vidst kun gå galt. I hope not!

Og jeg fik også mine ting fra H&M i går, men de vildt fede bukser jeg havde bestilt, passede mig slet ikke fordi de på det tidspunkt kun have en 38, så de ryger retur og så krydser jeg ellers fingre for at de har et par i 34 el. 36 (:

- Marlene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar